Proč my

Jako fyzická osoba na základě živnostenského listu působí firma již od roku 1998. Za tuto dobu jsme nasbírali velké množství zkušeností a znalostí v oblasti vedení účetnictví a zpracování daní. Na základě velké poptávky po našich službách a rozšiřující se klientelou jsme v roce 2009 založili společnost s ručením omezeným Taxes, s.r.o. Založením společnosti jsme rozšířili a zkvalitnili naše služby.

Naše firma nabízí kompletní služby v oblasti zpracování a vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování daňových přiznání. Naši stávající klienti jsou firmy a podnikatelé různých oborů a rozsahu. Díky nabytým zkušenostem jsme schopni přesně se přizpůsobit Vašim potřebám a nalézt pro Vás to nevhodnější řešení.

Spolupráce s naší společností Vám usnadní podnikání, zbaví Vás přílišného papírování a především ušetří Váš drahocenný čas, který budete moci věnovat Vašim podnikatelským aktivitám. Náš profesionální tým se postará o to, aby se Vaše podnikání stalo jednodušším. Základním přesvědčením naší společnosti je individuální přístup, díky kterému získáte lepší kontrolu nad Vaším byznysem. Právě osobní postoj ke klientovi zaručí přesné přizpůsobení se Vašim požadavkům. Jsme otevřeni všem Vašim potřebám, tudíž se nemusíte bát vždy a na cokoliv se zeptat. Výsledkem naší dosavadní činnosti je několik desítek spokojených klientů, jak z řad malých podnikatelů, tak i velkých firem.

Málokterý podnikatel má čas sledovat legislativní změny, tj. úpravy zákonů a vyhlášek. S naší společností se již žádných změn bát nemusíte. O všem Vás budeme včas informovat a nabízet Vám to nejvhodnější řešení.

Naše společnost má uzavřeno profesní pojištění odpovědnosti ve výši 2.000.000,- Kč.

Chcete-li usnadnit Vaše podnikání, obraťte se nás. Jsme odborníci, kterým můžete důvěřovat.

Proč právě Taxes s.r.o.?

  • 16 let zkušeností v oboru
  • vysoká profesionalita
  • nabízíme široký rozsah služeb: vedení účetnictví, vedení daňové evidence, zpracování daní, zpracování daňového přiznání z příjmu, zpracování daňového přiznání k silniční dani, daňové poradenství, mzdová agenda včetně kompletního zpracování mezd, zpracování podkladů při žádosti o úvěr, kompletní založení s.r.o.
  • široká škála spokojených klientů (malé i velké firmy různých oborů)
  • naším hlavním cílem je usnadnit Vaše podnikání
  • individuální přístup ke klientovi
  • přizpůsobení se potřebám klienta
  • spolehlivost
  • zajišťujeme přesný informační servis, týkající se legislativních náležitostí
  • zastupování na úřadech
  • poradenské služby
  • využívání moderních technologií
  • pojištění odpovědnosti je pro nás samozřejmostí
  • příznivé ceny



Vytisknout stránku