Daňová evidence

Správně vedená daňová evidence je základním stavebním kamenem dobře fungujícího podnikání. Přenechejte tuto povinnost nám, odborníkům, kteří mají letité zkušenosti. Nezáleží na tom, v jakém oboru podnikáte. Nezáleží, zda máte málo či hodně dokladů. Pro nás je každý podnikatel váženým zákazníkem. Pomůžeme Vám vyřešit zbytečné papírování, kterému se v podnikání nevyhnete.

Jak správně provést daňovou evidenci? Tím se nemusíte zabývat, vše vyřešíme za Vás. Vedení daňové evidence je časové náročnou a nepříjemnou povinností, proto jsme tu my, abychom usnadnili Vaše podnikání. Vedení daňové evidence podléhá neustále se měnícím zákonům. Předejte ji proto odborníkům, kteří jsou o legislativních změnách dobře informováni a vědí si rady.

Postaráme se o vše, co je v oblasti daňové evidence zapotřebí. Veškeré doklady po konzultaci s Vámi náležitě zpracujeme. V případě jakýchkoli nejasností Vás upozorníme a navrhneme to nejlepší řešení. Individuální přístup, včasná a spolehlivá práce jsou pro nás základními principy spolupráce.

Co daňová evidence od Taxes, s.r.o. zahrnuje?

  • Kompletní zpracování a vedení daňové evidence
  • Vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta
  • Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
  • Vedení skladové evidence
  • Příprava a zasílání platebních příkazů
  • Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
  • Zpracování postupů účtování
  • Zpracování daňového přiznání k DPH
  • Zpracování daňového přiznání k silniční dani
  • Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu
  • Zpracování přehledu pro zdravotní pojišťovnu
  • Zpracování přehledu pro Okresní správu sociálního zabezpečení
  • Sestavení účetní závěrky