Integrační služby

Pracuje Vaše společnost či Vaši zaměstnanci v několika rozdílných a nekomunikujících programech? Narážíte na problém s přenosem dat? Nebo naopak plánujete spuštění nové výrobní linky a rádi byste ji automatizovali a integrovali do účetního programu a na skladového hospodářství?

Naše společnost provádí jak vertikální, tak horizontální integrace včetně zpracování vstupních analýz a nastavování metodiky účtování na konkrétní role a procesy ve Vaší společnosti.

Podniky bez rozdílu velikosti v dnešní době využívají řádu programů a softwerových nástrojů, které mezi sebou sice nejsou vzájemně propojitelné, ale svou důležitostí jsou pro fungování jednotivých oddělení či celé společnosti kritické. 

S tím, jak se vyvíjí samotná společnost, mění se i potřeby společnosti. Účetní program, který Vám stačil při startu podnikání nemusí být hodný pro 10 zaměstnanců sedícíh v několika kancelářích či pracujících v terénu. Obdobným příkladem je nedotažení propojení platebních metod a platebních brán paralelně na účetní program a e-shop.

Ve většině případů pak mají obdobné případy mnoho společného, a to neefektivitu ve společnosti, duplicitní předávání informací a dat, nekonečné dohledávání a s ní spojenou vysokou míru manuální práce.

V jakých integračních službách Vám společnost Taxes, s.r.o. pomůže?

  • Analýza vašich potřeb v závislosti na typu činnosti a fungování společnosti
  • Zpracování vstupní analýzy
  • Nastavení metodiky účtování metodikem
  • Výběrem vhodného účetního či podnikového programu
  • Úvodní nastavení programu a zaškolení pracovníků
  • Integraci využívaných nástrojů ve společnosti