Účetnictví

Nejste administrativní typ? Nevíte si rady s přílišným papírováním? Přijďte k nám! Náš zkušený pracovní tým Vaše potíže vyřeší a Vy se budete moci místo neustálé administrativy více věnovat Vašemu podnikání.

Převeďte Vaše trable na nás a zbavte se starostí, které brzdí Vaše podnikatelské aktivity. Kromě kvalitního Vašeho účetnictví můžete počítat s individuálním přístupem, na kterém si společnost zakládá. S vedení námi se vyhnete problémům s úřady, garantujeme spolehlivost a dodržování termínů. Nemusíte se obávat žádného překvapení před účetní uzávěrkou, vše podstatné s Vámi náležitě projednáme.

Naše společnost spolupracuje s různorodou škálou klientů, to znamená, že na základě posbíraných zkušeností Vám navrhneme takovou formu spolupráce, která Vám bude nejvíce vyhovovat a zároveň bude vhodná pro profil Vaší firmy. S naší pomocí se Vaše účetnictví stane přehledným!

Službu zpracování a vedení účetnictví nabízíme malým, středním ale i velkým firmám. Zpracujeme za Vás veškerou agendu, tak aby bylo podnikání radostí a ne starostí. Dle Vašich požadavků Vám připravíme průběžný přehled hospodaření, ať už jste živnostník nebo větší společnost.

Co účetnictví od Taxes, s.r.o. zahrnuje?

  • Kompletní zpracování a vedení účetnictví
  • Vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta
  • Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
  • Vedení skladové evidence
  • Příprava a zasílání platebních příkazů
  • Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
  • Zpracování vnitřních směrnic
  • Zpracování postupů účtování
  • Zpracování daňového přiznání k DPH
  • Zpracování daňového přiznání k silniční dani
  • Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu
  • Sestavení účetní uzávěrky
  • Zasílání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát na obchodní soud