Mzdová agenda

Chcete přijmout zaměstnance a nevíte jak na to? Poradíme a připravíme veškeré dokumenty pro příslušné úřady. Navrhneme pracovní smlouvy, dohody o hmotné odpovědnosti dle Vašich nároků. Neztrácejte čas navštěvováním potřebných institucí. Zastoupení na úřadech je pro nás samozřejmostí.

Nezáleží na tom, jestli zaměstnáváte na hlavní pracovní poměr či na dohodu o provedení práce. Se vším Vám poradíme a vyřešíme veškeré náležitosti s příslušnými úřady. Náš zkušený tým je obeznámen s aktuálními změnami v zákonech, takže nás nic nepřekvapí. Z toho vyplývá, že ani Vás nečekají žádná nepříjemná překvapení. O všech změnách, které se týkají Vašeho podnikání, budete v čas a řádně informováni.

Svěřte nám kromě Vašeho účetnictví, daňových přiznání i mzdovou agendu a zbavíte se další starosti, která Vás okrádá o čas i peníze, které můžete věnovat Vašemu podnikání. Zvolte Taxes s.r.o. a navždy se vyhnete nepříjemným návštěvám úřadů. Vše vyřešíme za Vás!

Co mzdová agenda od Taxes, s.r.o. zahrnuje?

  • Kompletní zpracování mezd a vedení personální agendy
  • Zpracování výplatních pásek, mzdových listů a mzdových listin
  • Zpracování a následné odeslání měsíčních přehledů
  • Vystavení platebních příkazů
  • Zpracování pracovních smluv, dohod o hmotné odpovědnosti
  • Zpracování ročního vyúčtování daní
  • Zajištění přihlášení a odhlášení zaměstnanců
  • Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest zaměstnanců
  • Vyplnění žádostí o dávky, úvěry a jiné
  • Zastupování na příslušných úřadech při kontrolách
  • Zpracování podkladů při pracovním úraze